piątek, 1 listopada 2013

Pomysły na Tartine Bread : czekoladowy

Kolejny pomysł na mój ulubiony chleb i na pewno nie ostatni. Tym razem wersja dla wielbicieli czekolady do którch należę, szczególnie w czasie jesienno-zimowym :)
Dodatek kakao i gorzkiej czekolady w tartine bread smakuję bardzo ciekawie. Chleb raczej pasuję do słodkich dodatków, ale można też eksperymentować na wytrawnie. Mocno pachnie czekoladą i idealnie smakuje z domowym kremem czekoladowym. Również tosty francuskie z niego wychodzą ciekawe w smaku, takie inne niż klasyczne;)



Chleb zrobiłam z 1/4 skladników tego klasycznego przepisu na tartine bread, tylko dodałam wraz z mąką:
  • 1 łyżkę gorzkiego kakao 
  • 3 łyżki drobno startej gorzkiej czekolady (możecie dodać drobno posiekaną, będzie ciekawsza struktura )

Otrzymałam jeden mały bochenek. Oczywiście możecie zwiększyć proporcję i zrobić z całości składników i tak samo dodać 4 razy tyle czekoladowych dodatków, otrzymacie wówczas 2 większe bochenki :)


3 komentarze:

  1. wygląda pięknie :)
    już od dawna za mną chodzi czekoladowe pieczywo, muszę w końcu zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja poproszę kromkę tego chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, tosty francuskie z tego chlebka muszą być naprawdę smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń